Ócsa Város Hivatalos Honlapja

Pályázat az Ócsai Polgármesteri Hivatal titkársági ügyintéző munkakörére

 

 

Ócsai Polgármesteri Hivatal

 

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény

45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Ócsai Polgármesteri Hivatal
 

titkársági ügyintézői

 munkakör betöltésére.

 

A munkakör jellemzői:

·      határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

·      teljes munkaidős foglalkoztatás

·      A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

-        Ellátja a posta bontásával, szignálásával kapcsolatos adminisztratív feladatokat, telefonok kezelését.

-        A Jegyző és a Polgármester munkájával kapcsolatos titkársági ügyintézés, gyors- és gépírási feladatok, postázás, levelezés.

-        A hivatal vezetőihez érkező ügyfelek fogadása, tájékoztatása, ügyeik intézése.

-        Fogadóórára való bejelentkezések intézése, reprezentációs feladatok ellátása.

-        Iratok előkészítése irattárazásra a Titkárság részéről

-        A Képviselő-testületi, bizottsági ülések előkészítésével, lebonyolításával, a hozott döntések végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátása.

-       Egyéb titkársági feladatok.

·      Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.

·      A munkavégzés helye: 2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. utca 2.

                       

Pályázati feltételek:

-       Magyar állampolgárság,

-       Büntetlen előélet,

-       Középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés; közgazdasági szakközépiskolai általános ügyintéző titkár (menedzserasszisztens) szakképesítés; középiskolai végzettség és az OKJ szerint: igazgatási ügyintéző-ügykezelő, vagy jogi asszisztens, vagy ügyvitelszervezői, vagy rendszerszervezői.

-       Ms Office ismeret magas szintű gyakorlati és elméleti tudással.

-       Magas szintű gyors-, és gépírás

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-       Közigazgatási gyakorlat. (Legalább 3 év szakmai tapasztalat.)

-       Jogi asszisztensi gyakorlat.

-       Jó kommunikációs képesség, extra teherbíró képesség, jó szervezőképesség.

-       Gyakorlat internetes adminisztrációs felület szerkesztésében.

-       Adatbázis-kezelés.

-       Jogtár-használat ismerete.

-       Társalgási szintű angol nyelvtudás.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. mellékletének megfelelő fényképes szakmai önéletrajz, egy példány kézzel írt és egy példány számítógéppel szerkesztett motivációs levél, végzettséget igazoló okiratok, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

2014. április 1.

A pályázat benyújtásának határideje:

2014. március 3.

A pályázat elbírálásának határideje: 2014. március 31.

A pályázatok benyújtásának módja:

Postai úton, a pályázatnak az Ócsai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. utca 2. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosítószámot: 759-1/2014 , valamint a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Molnár Csaba aljegyző nyújt, a 06-29-378-125/12 telefonszámon.

 

 

 

ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125

ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00

© 2019. Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatvédelmi tájékoztató.