KEZDŐLAPKEZDŐLAP
PROJEKTEKPROJEKTEK
FACEBOOK OLDALFACEBOOK OLDAL
MENETRENDEKMENETRENDEK
KAPCSOLATKAPCSOLAT
EGÉSZSÉGÜGYEGÉSZSÉGÜGY
HULLADÉKSZÁLLÍTÁSHULLADÉKSZÁLLÍTÁS
  • VÁROSUNK
  • POLGÁRMESTERI KÖSZÖNTŐ
  • ÖNKORMÁNYZAT
  • POLGÁRMESTERI HIVATAL
  • ÚJSÁGUNK
  • ESEMÉNYEK
  • INTÉZMÉNYEK
  • KÖZÉRDEKŰ
  • ÜGYINTÉZÉS
  • VÁLASZTÁSI INFORMÁCIÓK
  • KIADVÁNYAINK
  • EGYSÉGES ALAPELLÁTÁSI ÜGYELETI RENDSZER
  • ÓCSAI ÉLETÚT PROGRAM
  • MILLIÓ LÉPÉS AZ ISKOLÁDÉRT

Megújult ügyfélszolgálati rendszer a Polgármesteri Hivatalban

ARCHIVÁLT HÍR. Régebben jelent meg, tartalma már elavult lehet.

2016. március 1-től

A Polgármesteri Hivatallal (a továbbiakban: Hivatal) kapcsolatosan az ügyfelek részéről kialakított véleményt nagymértékben meghatározza egyrészt az ügyintézők személyes hozzáállása, a szakmaiság, a kommunikáció megfelelő volta, az ügymenet gyorsasága (a továbbiakban együttesen: ügyfélbarát hivatal), másrészt a Hivatalba történő megérkezéskor az ügyfeleket ért első benyomás.
Az ügyfél-elégedettség javítása nem könnyű feladat, főként azokon a területeken, ahol nem csupán jogosultság, hanem kötelezettség kerül megállapításra. Ennek ellenére a Hivatal vezetése fő célként tűzte ki egy korszerű, a szakmai elvárásoknak megfelelő, ügyfélbarát hivatal kialakítását.


A fenti célok elérése érdekében ez év elején több változtatásra is sor került mind a Hivatal szervezeti struktúráját, mind az épület egyes részeit érintően. Mindenekelőtt fontos kiemelni, hogy 2016. év elejétől kialakításra került a felújított ügyfélszolgálati helyiségben egy – a korábbiaknál valamennyivel nagyobb –, a szakmai előírásoknak megfelelő anyakönyvi tárgyaló.


Kiemelendő továbbá, hogy 2016. március elejétől a hatósági, valamint műszaki ügyekkel (pl. állattartási, birtokvédelmi ügyek, behajtási engedélyek, közterületfoglalási engedélyek kérése stb.) kapcsolatos panaszfelvétel szintén az ügyfélszolgálati helyiségben történik.
Itt lehet innentől kezdve kérelem-nyomtatványokat kérni a vonatkozó tárgyi ügyekben és ide kell azokat kitöltve benyújtani is. Erre amiatt van szükség, hogy az ún. back office munka (háttérmunka), azaz a kérelmek elbírálása (végzések, határozatok meghozatala) zavartalanul, gyorsan, hatékonyan és maximális szakértelem mellett történhessen a háttérben. Természetesen a nem egyszerű megítélésű és halaszthatatlan elbírálást igénylő ügyekben a Hatósági, Műszaki és Pályázatkezelő Iroda munkatársai az ügyfélszolgálati munkatárs jelzése alapján - a korábbaiknak megfelelően - állnak az ügyfelek rendelkezésére. Természetesen az ügyfélszolgálati iroda ad helyet a továbbiakban is az önkormányzati és jegyzői hatáskörben lévő szociális és gyámügyek, valamint a kereskedelmi tevékenységek bejelentésével és engedélyezésével kapcsolatos ügyek intézésének. 
Kiemelendő, hogy 2016. év elején egy modern, a kor körülményeinek immáron megfelelő információs pulttal felszerelt "recepció" került kialakításra a Hivatal főépületében. Funkciója az ügyfélkoordináció, a kérelem-nyomtatványok ügyfelek részére történő kiadása, valamint alapvető ügyekben tájékoztatás-nyújtás.


A főépületben 2016. március 1. napjától az előzetes bejelentkezés nélküli ügyfélfogadás, azaz a szabad bejutás ügyfélfogadási időben megszűnik. A bejelentkezés az ügyfélszolgálati helyiségben, valamint az információs pultnál helyet foglaló munkatársak segítségével történhet.
Fontos, hogy a fenti átalakításra amiatt volt szükség, mert ügyfélfogadási időben megfelelő érdemi munkavégzésre a főépület egyes irodáiban nem volt mód.
A komplex ügyfélszolgálati rendszer ily módon – az ügyfélszolgálati helyiségben - történő kiépítésével a szakmaiság magasabb színvonala, a pontosság, az ügyek és az eljárások gyorsabb lefolytatása mind az ügyfélbarát hivatal kialakítását eredményezheti.

Kérem az együttműködésüket a megújult ügyfélszolgálati rendszer megfelelő kialakításához és működtetéséhez!


   
        dr. Molnár Csaba
        jegyző
 

  • INTÉZMÉNYEK
  • KÖZÉRDEKŰ
  • ÜGYINTÉZÉS
  • VÁLASZTÁSI INFORMÁCIÓK
  • KIADVÁNYAINK
Egységes alapellátási ügyeleti rendszer
Ócsai életút program
Millió lépés az iskoládért
ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125
ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00
Ócsa - Kisvárosi hangulat facebook oldal
© . Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatkezelési tájékoztató.
Ócsa Város Hivatalos Honlapja