Ócsa Város Hivatalos Honlapja

Jegyzői közlemény

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatom Önöket, hogy Ócsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 2017. évi igazgatási szünet elrendeléséről szóló 22/2016. (XII. 22.) önkormányzati rendeletének 2. §-ában foglaltak alapján a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet elrendeléséről döntött, amely alapján  

 

2017. augusztus 7-től augusztus 11. napjáig zárva tart,

ügyfélfogadás nem lesz.

 

Legközelebbi ügyfélfogadási nap: 2017. augusztus 14. (hétfő) 13.00 – 18.00 óráig.

 

Az igazgatási szünet ideje alatt (minden nap 9.00-14.00 óráig) anyakönyvi ügyelet működik az alábbiak szerint:

 

Anyakönyvi ügyelet (kizárólag halálesettel kapcsolatosan)

 

2017. augusztus 7-8.                      Barizs Gabriella                        06-20/391-5645

2017. augusztus 9-10-11.                 Sallay Mária                            06-30/308-1652

 

 

Megértésüket köszönöm!

 

dr. Molnár Csaba

jegyző

 

ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125

ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00

© 2019. Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatvédelmi tájékoztató.