Ócsa Város Hivatalos Honlapja

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy Ócsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 2017. évi igazgatási szünet elrendeléséről szóló 22/2016. (XII. 22.) önkormányzati rendeletének 3. §-ában foglaltak alapján a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet elrendeléséről döntött, amely alapján

2017. december 27. napjától december 29. napjáig zárva tart,
ügyfélfogadás nem lesz.

Utolsó ügyfélfogadási nap: 2017. december 20. (szerda)
Legközelebbi ügyfélfogadási nap: 2018. január 3. (szerda) 13.00 – 16.00 óráig.

Az igazgatási szünet ideje alatt 10.00-14.00 óra között anyakönyvi telefonos ügyelet működik kizárólag halott anyakönyvezésének bejelentésére az alábbi napokon:

2017. december 28.   Barizs Gabriella     06-20/391-5645
2017. december 27.   Sallay Mária           06-30/308-1652
2017. december 29.   Schobert Éva          06-30/451-8242

Megértésüket köszönöm!

Ócsa, 2017. december 14.

dr. Molnár Csaba
jegyző

ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125

ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00

© 2019. Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatvédelmi tájékoztató.