Jegyzői közlemény igazgatási szünet elrendeléséről.
ARCHIVÁLT HÍR. Régebben jelent meg, tartalma már elavult lehet.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatom Önöket, hogy Ócsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 2017. évi igazgatási szünet elrendeléséről szóló 22/2016. (XII. 22.) önkormányzati rendeletének 3. §-ában foglaltak alapján a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet elrendeléséről döntött, amely alapján
2017. december 27. napjától december 29. napjáig zárva tart,
ügyfélfogadás nem lesz.
Utolsó ügyfélfogadási nap: 2017. december 20. (szerda)
Legközelebbi ügyfélfogadási nap: 2018. január 3. (szerda) 13.00 – 16.00 óráig.
Az igazgatási szünet ideje alatt 10.00-14.00 óra között anyakönyvi telefonos ügyelet működik kizárólag halott anyakönyvezésének bejelentésére az alábbi napokon:
2017. december 28. Barizs Gabriella 06-20/391-5645
2017. december 27. Sallay Mária 06-30/308-1652
2017. december 29. Schobert Éva 06-30/451-8242
Megértésüket köszönöm!
Ócsa, 2017. december 14.
dr. Molnár Csaba
jegyző