Ócsa Város Hivatalos Honlapja

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy Ócsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 2019. évi igazgatási szünet elrendeléséről szóló 27/2018. (XII. 20.) önkormányzati rendeletének 2. §-ában foglaltak alapján igazgatási szünet elrendeléséről döntött, amely alapján

a Polgármesteri Hivatal 2019. augusztus 5-től augusztus 10. napjáig zárva tart, ügyfélfogadás nem lesz.

Legközelebbi ügyfélfogadási nap: 2019. augusztus 12. (hétfő) 13.00 – 18.00 óráig

Az igazgatási szünet ideje alatt anyakönyvi ügyelet működik (kizárólag halálesettel kapcsolatosan) az alábbiak szerint:

2019. augusztus 5-től 10-ig (minden nap 09.00 – 14.00 óráig)

Sallay Mária: 06-70/424-4107

 

Megértésüket köszönöm!

 

Ócsa, 2019. július 8.

 

                                                     

                                                                                 dr. Molnár Csaba sk.

                                                                                         jegyző            

ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125

ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00

© 2019. Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatvédelmi tájékoztató.