Átmeneti munkarend a Hivatalban
ARCHIVÁLT HÍR. Régebben jelent meg, tartalma már elavult lehet.
TÁJÉKOZTATÁS az Ócsai Polgármesteri Hivatal veszélyhelyzet időszakára kialakított átmeneti munkarendjéről.
Mint ahogyan az Önök számára is ismeretes Magyarország Kormánya a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletének 1. §-ában úgy rendelkezett, hogy „az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdet ki.”
E veszélyhelyzetre tekintettel 2020. március 26. napjától egészen a veszélyhelyzet fennálltáig – a 29/2020. számú jegyzői utasításban foglaltak szerint – az Ócsai Polgármesteri Hivatal munkarendje vonatkozásában a hivatali dolgozók számára
átmeneti otthoni munkavégzést rendeltem el.
A munkáltatónak minden helyzetben arra kell törekednie, hogy biztosítva legyenek az egészséget nem veszélyeztető és biztonságos munkavégzés feltételei.
Az átmeneti időszakban az Ócsai Polgármesteri Hivatal valamennyi munkatársa változatlanul ellátja a munkaköréből fakadó valamennyi feladatát otthoni, vagy megosztva otthoni és hivatali munkavégzés keretében. Éppen emiatt az ügyfelekkel való kommunikáció elsősorban az elektronikus levél, és e-papír használatára, vagy elektronikus ügyintézésre korlátozódik. Valamennyi ügytípus tekintetében a www.ocsa.hu hivatalos honlapon találnak ügyleírást és letölthető nyomtatványokat. Továbbá ugyancsak megtalálható valamennyi ügyintéző e-mail címe, akik a hivatali levelezésük folyamatos nyomon követésére kötelezettek.
Tájékoztatom a t. Ügyfeleinket, hogy a veszélyhelyzetre tekintettel hivatali munkaidőben telefonos ügyeletet tartunk az alábbiak szerint:
- gyermekétkeztetéssel és szociális étkeztetéssel kapcsolatos kérdések:
06-20/279-9521
- anyakönyvi ügyelet: 06-70/424-4107
- általános hivatali ügyelet kizárólag telefonon: 06-29/378-125 11-es, valamint 12-es mellék, kizárólag hétfő-szerda-pénteki napokon 730 és 10 óra között.
A személyes ügyfélfogadás a veszélyhelyzet teljes időtartamára szünetel!
A türelmüket és megértésüket köszönöm!
dr. Molnár Csaba
jegyző