KEZDŐLAPKEZDŐLAP
PROJEKTEKPROJEKTEK
FACEBOOK OLDALFACEBOOK OLDAL
MENETRENDEKMENETRENDEK
KAPCSOLATKAPCSOLAT
EGÉSZSÉGÜGYEGÉSZSÉGÜGY
HULLADÉKSZÁLLÍTÁSHULLADÉKSZÁLLÍTÁS
  • VÁROSUNK
  • POLGÁRMESTERI KÖSZÖNTŐ
  • ÖNKORMÁNYZAT
  • POLGÁRMESTERI HIVATAL
  • ÚJSÁGUNK
  • ESEMÉNYEK
  • INTÉZMÉNYEK
  • KÖZÉRDEKŰ
  • ÜGYINTÉZÉS
  • VÁLASZTÁSI INFORMÁCIÓK
  • KIADVÁNYAINK
  • EGYSÉGES ALAPELLÁTÁSI ÜGYELETI RENDSZER
  • ÓCSAI ÉLETÚT PROGRAM
  • MILLIÓ LÉPÉS AZ ISKOLÁDÉRT

Átmeneti munkarend a Hivatalban

ARCHIVÁLT HÍR. Régebben jelent meg, tartalma már elavult lehet.

TÁJÉKOZTATÁS az Ócsai Polgármesteri Hivatal veszélyhelyzet időszakára kialakított átmeneti munkarendjéről.

Átmeneti munkarend a Hivatalban

Mint ahogyan az Önök számára is ismeretes Magyarország Kormánya a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletének 1. §-ában úgy rendelkezett, hogy „az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdet ki.”

E veszélyhelyzetre tekintettel 2020. március 26. napjától egészen a veszélyhelyzet fennálltáig – a 29/2020. számú jegyzői utasításban foglaltak szerint – az Ócsai Polgármesteri Hivatal munkarendje vonatkozásában a hivatali dolgozók számára

 

átmeneti otthoni munkavégzést rendeltem el.

 

A munkáltatónak minden helyzetben arra kell törekednie, hogy biztosítva legyenek az egészséget nem veszélyeztető és biztonságos munkavégzés feltételei.

 

Az átmeneti időszakban az Ócsai Polgármesteri Hivatal valamennyi munkatársa változatlanul ellátja a munkaköréből fakadó valamennyi feladatát otthoni, vagy megosztva otthoni és hivatali munkavégzés keretében. Éppen emiatt az ügyfelekkel való kommunikáció elsősorban az elektronikus levél, és e-papír használatára, vagy elektronikus ügyintézésre korlátozódik. Valamennyi ügytípus tekintetében a www.ocsa.hu hivatalos honlapon találnak ügyleírást és letölthető nyomtatványokat. Továbbá ugyancsak megtalálható valamennyi ügyintéző e-mail címe, akik a hivatali levelezésük folyamatos nyomon követésére kötelezettek.

 

Tájékoztatom a t. Ügyfeleinket, hogy a veszélyhelyzetre tekintettel hivatali munkaidőben telefonos ügyeletet tartunk az alábbiak szerint:

  • gyermekétkeztetéssel és szociális étkeztetéssel kapcsolatos kérdések:

06-20/279-9521

  • anyakönyvi ügyelet: 06-70/424-4107
  • általános hivatali ügyelet kizárólag telefonon: 06-29/378-125 11-es, valamint 12-es mellék, kizárólag hétfő-szerda-pénteki napokon 730 és 10 óra között.

 

A személyes ügyfélfogadás a veszélyhelyzet teljes időtartamára szünetel!

 

A türelmüket és megértésüket köszönöm!

 

                                                                                         dr. Molnár Csaba

                                                                                                   jegyző

                                                                                                       

 


 

  • INTÉZMÉNYEK
  • KÖZÉRDEKŰ
  • ÜGYINTÉZÉS
  • VÁLASZTÁSI INFORMÁCIÓK
  • KIADVÁNYAINK
Egységes alapellátási ügyeleti rendszer
Ócsai életút program
Millió lépés az iskoládért
ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125
ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00
Ócsa - Kisvárosi hangulat facebook oldal
© . Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatkezelési tájékoztató.
Ócsa Város Hivatalos Honlapja