Ócsa Város Hivatalos Honlapja

A veszélyhelyzet alatti engedély kötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020. (V. 8.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 2020. május 18. napjától több, jegyzői hatáskörbe tartozó államigazgatási eljárás esetén a korábbi hatósági engedélyezés helyett bejelentéshez köti az adott tevékenység végzését.

Az Ócsai Polgármesteri Hivatalban a bejelentés fogadására szolgáló e-mail cím: ellenorzottbejelentes@ocsa.hu

A rendszer a beérkező bejelentésről az ügyfelek részére automatikus elektronikus visszaigazolást küld.

A részleteket a Korm. rendelet tartalmazza, mely itt megtekinthető.

Tájékoztatjuk, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal szervezeti egységei által a bejelentések fogadására szolgáló e-mail címek a kormanyhivatal.hu/hu/pest honlapon kerülnek közzétételre. A Kormányhivatal főosztályai a bejelentes@pest.gov.hu e-mail címen, a járási hivatalok pedig a bejelentés.[járásszékhely neve és „jaras" egybe írva]@pest.gov.hu (pl. bejelentes.godollojaras@pest.gov.hu) e-mail címen fogadják a Korm.rendelet hatálya alá tartozó bejelentéseket.

ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125

ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00

© 2019. Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatvédelmi tájékoztató.