Iratkezelési és hagyatéki ügyintéző állás
ARCHIVÁLT HÍR. Régebben jelent meg, tartalma már elavult lehet.
Ócsai Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet iratkezelési és hagyatéki ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:
A 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 14. pontja alapján: Hatósági feladatkör II. besorolási osztályban
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Polgármesteri Hivatal iratkezelési és irattározási feladatainak teljeskörű ellátása az önkormányzati ASP rendszerben. Az elektronikus úton érkezett küldeményekkel kapcsolatos iratkezelési feladatok ellátása. A hivatal ügyviteli folyamatainak felügyeletében való aktív részvétel, kapcsolattartás a területileg illetékes levéltárral. Teljeskörűen ellátja a hagyatéki ügyintézéssel kapcsolatos feladatokat. Ügyfelekkel való kapcsolattartás. A tevékenységi körbe tartozó jogszabályok folyamatos követése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat vonatkozó rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga
- felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat,
- közigazgatási alapvizsga
· levéltáros, iratkezelő, ügykezelő, szakképesítés
· elektronikus ügyintézési feladatok ismerete
· önkormányzati ASP iratkezelő szoftver ismerete
· ügykezelői vizsga
Elvárt kompetenciák:
- önállóság, precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, terhelhetőség,
- magas szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
- csapatmunkára való alkalmasság, együttműködés
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· A 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,
· Motivációs levél,
· A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai,
· A pályázatban előnyként megjelölt feltételeket igazoló dokumentumok,
· Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
· Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását,
· Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
· Nyilatkozat arról, hogy kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. július 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Ruska Renáta személyügyi előadó nyújt, a 06-29-378-125 (29-es mellék) telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak az Ócsai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/8112/2020., valamint a munkakör megnevezését: iratkezelési és hagyatéki ügyintéző.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat benyújtásának kizárólagos feltétele az előírt végzettségnek való megfelelés. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A megadottól eltérő módon benyújtott pályázat annak automatikus figyelmen kívül hagyását eredményezi. Erkölcsi bizonyítvány hiányában csatolni kell a kérelmezés postai feladóvevényét vagy ügyfélkapus visszaigazolását. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. A Pályáztató fenntartja magának a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. július 31.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ocsa.hu honlapon szerezhet.
|