Ócsa Város Hivatalos Honlapja
Visszaáll az általános munkarend és ügyfélfogadás a Hivatalban

2020. június 18-tól

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Magyarország Kormánya a 2020. március 11-én kihirdetett veszélyhelyzet megszüntetéséről szóló 282/2020. (VI. 17.) Korm. rendelet 1. §-ában foglaltak szerint döntött a veszélyhelyzet megszüntetéséről. E döntéssel összhangban az Ócsai Polgármesteri Hivatalban 2020. június 18. napjától visszaáll az általános munkarend és munkaidő mellett az általános ügyfélfogadás is az alábbiak szerint:

Hétfő: 13.00-18.00

Szerda: 13.00-16.00

Péntek: 7.30-12.00

Felhívjuk a figyelmet, hogy az ügyfélfogadás során szájat és orrot eltakaró eszköz (orvosi maszk, sál, kendő) használata kötelező!

Kérem, hogy ügyeik intézése során a járványügyi készültségi időszakban a fent leírtaknak megfelelően eljárni szíveskedjenek!

Megértésüket és együttműködésüket köszönöm!

 

dr. Molnár Csaba s.k.

jegyző

 

ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125

ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00

© 2019. Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatvédelmi tájékoztató.