KEZDŐLAPKEZDŐLAP
PROJEKTEKPROJEKTEK
FACEBOOK OLDALFACEBOOK OLDAL
MENETRENDEKMENETRENDEK
KAPCSOLATKAPCSOLAT
EGÉSZSÉGÜGYEGÉSZSÉGÜGY
HULLADÉKSZÁLLÍTÁSHULLADÉKSZÁLLÍTÁS
  • VÁROSUNK
  • POLGÁRMESTERI KÖSZÖNTŐ
  • ÖNKORMÁNYZAT
  • POLGÁRMESTERI HIVATAL
  • ÚJSÁGUNK
  • ESEMÉNYEK
  • INTÉZMÉNYEK
  • KÖZÉRDEKŰ
  • ÜGYINTÉZÉS
  • VÁLASZTÁSI INFORMÁCIÓK
  • KIADVÁNYAINK
  • EGYSÉGES ALAPELLÁTÁSI ÜGYELETI RENDSZER
  • ÓCSAI ÉLETÚT PROGRAM
  • MILLIÓ LÉPÉS AZ ISKOLÁDÉRT

Adóügyi ügyintéző munkatársat keresünk!

ARCHIVÁLT HÍR. Régebben jelent meg, tartalma már elavult lehet.

Az Ócsai Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére. 

Adóügyi ügyintéző munkatársat keresünk!

Az Ócsai Polgármesteri Hivatal 
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Ócsai Polgármesteri Hivatal
adóügyi ügyintéző
munkakör betöltésére. 

 
A közszolgálati jogviszony időtartama:
  • határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

  • Pest megye, 2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:

  • A 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 19. pontja alapján: Pénzügyi és számviteli feladatkör II. besorolási osztályban

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Adózói bevallásosokkal, kivetett adók törlésével, beszedésével kapcsolatos feladatok ellátása. Részleteiben: elsősorban magánszemélyek kommunális adója tekintetében az adókötelezettség megállapítása érdekében adatok gyűjtése, felderítés, tájékoztatás kérése, helyszíni szemle tartása, az adózónak az adótartozás megfizetésére való felhívása, eredménytelen felhívás esetén végrehajtási eljárás megindítása. Az adó- és értékbizonyítványok és a feladatkörébe tartozó hatósági bizonyítványok kiadása. Hivatali levelezések lebonyolítása, értesítők, felszólítások kiküldése. Ügyfélorientált ügyintézés.

Jogállás, illetmény és juttatások:

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat vonatkozó rendelkezései az irányadók.         

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés
  • felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szakmai tapasztalat,
  • közigazgatási alapvizsga
  • B kategóriás jogosítvány

Elvárt kompetenciák:

  • önállóság, precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, terhelhetőség,
  • gyorsaság, pontosság, monotonitástűrő képesség,
  • magas szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
  • csapatmunkára való alkalmasság, együttműködés

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (4) bekezdése szerinti fényképes szakmai önéletrajz 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében foglalt adattartalommal,
  • Motivációs levél,
  • A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai,
  • A pályázatban előnyként megjelölt feltételeket igazoló dokumentumok,
  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását,
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • Nyilatkozat arról, hogy kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

  • A munkakör azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. március 18.

  • A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Ruska Renáta személyügyi előadó nyújt, a 06-29-378-125 (29-es mellék) telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak az Ócsai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1091/2024, valamint a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázat benyújtásának kizárólagos feltétele az előírt végzettségnek való megfelelés. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A megadottól eltérő módon benyújtott pályázat annak automatikus figyelmen kívül hagyását eredményezi. Erkölcsi bizonyítvány hiányában csatolni kell a kérelmezés postai feladóvevényét. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. A Pályáztató fenntartja magának a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánításának jogát.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. március 25.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ocsa.hu honlapon szerezhet. 

 

  • INTÉZMÉNYEK
  • KÖZÉRDEKŰ
  • ÜGYINTÉZÉS
  • VÁLASZTÁSI INFORMÁCIÓK
  • KIADVÁNYAINK
Egységes alapellátási ügyeleti rendszer
Ócsai életút program
Millió lépés az iskoládért
ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125
ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00
Ócsa - Kisvárosi hangulat facebook oldal
© . Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatkezelési tájékoztató.
Ócsa Város Hivatalos Honlapja