Szociális és hatósági ügyintézőket keresünk!
ARCHIVÁLT HÍR. Régebben jelent meg, tartalma már elavult lehet.
Az Ócsai Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet szociális ügyintéző és hatósági ügyintéző munkakörök betöltésére.
SZOCIÁLIS ÜGYINTÉZŐ
Az Ócsai Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet szociális ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:
A 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 9. pontja alapján: Szociális és gyámügyi és hatósági feladatkör II. besorolási osztályban
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvényben, a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvényben, valamint az önkormányzati rendeletekben foglalt pénzbeli és természetbeni ellátásokat érintő ügyintézői feladatok ellátása, döntések előkészítése, nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás szakhatóságokkal, társszervekkel. Ügyfelekkel való kapcsolattartás. A tevékenységi körbe tartozó jogszabályok folyamatos követése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat vonatkozó rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- Középiskolai végzettség és közgazdasági, szociális, jogi, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés
- Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga
- felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat,
- közigazgatási alapvizsga
- Felsőoktatásban szerzett jogi, orvosi, egészségtudományi, közszolgálati, társadalomtudományi, hittudományi, pszichológus, pedagógus, andragógus, mentálhigiénés, művelődésszervező szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és szociális, mentálhigiénés, andragógus felsőfokú szakképesítés
Elvárt kompetenciák:
- önállóság, precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, terhelhetőség,
- kiváló helyesírás és szakmai nyelvezetű fogalmazási készség,
- magas szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
- csapatmunkára való alkalmasság, együttműködés
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,
- Motivációs levél,
- A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai,
- A pályázatban előnyként megjelölt feltételeket igazoló dokumentumok,
- Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- Nyilatkozat arról, hogy kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 30.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak az Ócsai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/7129/2024., valamint a munkakör megnevezését: szociális ügyintéző.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat benyújtásának kizárólagos feltétele az előírt végzettségnek való megfelelés. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A megadottól eltérő módon benyújtott pályázat annak automatikus figyelmen kívül hagyását eredményezi. Erkölcsi bizonyítvány hiányában csatolni kell a kérelmezés postai feladóvevényét vagy ügyfélkapus visszaigazolását. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. A Pályáztató fenntartja magának a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 15.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ocsa.hu honlapon szerezhet.
HATÓSÁGI ÜGYINTÉZŐ
Az Ócsai Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet hatósági ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:
A 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 14. pontja alapján: Hatósági feladatkör I. besorolási osztályban
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ipari és belkereskedelmi igazgatási feladatok, behajtási-, közterület-foglalási-, fakivágási engedélyek kiadása, birtokvédelmi, állatvédelmi, hulladékgazdálkodási eljárások lefolytatása, közösségi együttélés alapvető szabályainak megsértésével kapcsolatos eljárások lefolytatása, egyéb hatósági ügyek intézése, hatósági bizonyítványok kiadása, pályázati úton elnyerhető támogatások igénybevételének előkészítése, projektkezelési feladatok ellátása, címmegállapítással és címképzéssel kapcsolatos feladatok ellátása, közútkezelői és tulajdonosi hozzájárulások elkészítése. Ügyfelekkel való kapcsolattartás. A tevékenységi körbe tartozó jogszabályok folyamatos követése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat vonatkozó rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi vagy műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga
- felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat,
- közigazgatási szakvizsga
- közbeszerzési eljárással, pályázatkezeléssel kapcsolatos végzettség
Elvárt kompetenciák:
- önállóság, precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, terhelhetőség,
- kiváló helyesírás és szakmai nyelvezetű fogalmazási készség,
- magas szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
- csapatmunkára való alkalmasság, együttműködés
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· A 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,
· Motivációs levél,
· A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai,
· A pályázatban előnyként megjelölt feltételeket igazoló dokumentumok,
· Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
· Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását,
· Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
· Nyilatkozat arról, hogy kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 30.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak az Ócsai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/7130/2024., valamint a munkakör megnevezését: hatósági ügyintéző.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat benyújtásának kizárólagos feltétele az előírt végzettségnek való megfelelés. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A megadottól eltérő módon benyújtott pályázat annak automatikus figyelmen kívül hagyását eredményezi. Erkölcsi bizonyítvány hiányában csatolni kell a kérelmezés postai feladóvevényét vagy ügyfélkapus visszaigazolását. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. A Pályáztató fenntartja magának a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 15.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ocsa.hu honlapon szerezhet.