Álláspályázat
ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében jegyző Munkakör/feladatkör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (Mötv.) 81. § (1) és (3) bekezdéseiben és az egyéb releváns jogszabályokban meghatározott jegyzői hatáskörök, feladatkörök, közigazgatási és önkormányzati hatósági feladatok ellátása Ócsa város tekintetében, valamint az Ócsai Polgármesteri Hivatal vezetése, munkáltatói jogkör gyakorlása a hivatal köztisztviselői, munkavállalói tekintetében
Betöltendő állás szakmacsoportja: jogi, önkormányzat
FEOR besorolás: 1123 Helyi önkormányzat kinevezett vezetője
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Felsővezetői, Hatósági jogalkalmazási
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Ócsa
Álláshirdető szervezet bemutatása: Az Ócsai Polgármesteri Hivatal (2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.) Ócsa Város Önkormányzatának önálló önkormányzati hivatala. A városról és a hivatalról részletes információk a https://ocsa.hu/ honlapon lelhetőek fel.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.):
A pályázatról a polgármester dönt. Meghallgatásra csak a pályázatuk alapján alkalmasnak ítélt jelölt esetében kerül sor. A pályázat eredményéről a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű közszolgálati (köztisztviselői) kinevezésre kerül sor három hónap próbaidő kitöltésével. A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) rendelkezései, továbbá egyéb jogszabályokban foglaltak az irányadóak.
Feltételek, előnyök
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
Büntetlen előélet
Cselekvőképesség
Magyar állampolgárság
Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Jog, jogász, igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező, közigazgatási szakértő, közigazgatás menedzser
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 5
Elvárt vezetői tapasztalat időtartama (év): 5
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) 247. § (1) bekezdésében foglaltak alapján: jegyzővé az nevezhető ki, aki
a) igazgatásszervező vagy közigazgatás szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettséggel vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettséggel rendelkezik,
b) – a (4) bekezdésben meghatározott esetet kivéve – jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítéssel rendelkezik, és
c) legalább kétévi közigazgatási gyakorlatot szerzett.
Járművezetői engedély kategória: B
Pályázat elbírálása során előnyt jelent
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Igen
Egyéb pályázati előnyök:
Legalább 5 éves, 10.000 fő fölötti településen, jegyzői munkakörben szerzett közigazgatási gyakorlat. Egyéb felsőfokú végzettség.
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő informatikai kompetenciák:
Levelező (pl. Outlook) - Alapszint
Szövegszerkesztő (pl. Word) - Középszint
Táblázatkezelő (pl. Excel) - Középszint
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
Határozottság, magabiztosság (alap)
Következetesség, kiszámíthatóság (vezetői)
Döntési képesség, felelősségvállalás (vezetői)
Kommunikációs készség (vezetői)
Konfliktus-kezelés, érdekérvényesítés (vezetői)
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
motivációs levél
fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23) Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésére
adatkezelési nyilatkozat
három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
szakmai gyakorlat, tapasztalat meglétét igazoló iratok és igazolások egyszerű másolata(i)t
A pályázat benyújtásának határideje: 2024.10.06. 23:59
Pályázat benyújtásának módja:
1) Postai úton: a pályázatnak az Ócsai Polgármesteri Hivatal címére (2364 Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.) történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a betölteni kívánt munkakör megnevezését: jegyző.
2) Elektronikus úton: Paul Tamás polgármester részére a polgarmester@ocsa.hu címen keresztül.
A pályázattal kapcsolatban további információ Paul Tamás polgármestertől kérhető a polgarmester@ocsa.hu címen keresztül.
A pályázat elbírálásának módja: A beérkezett pályázatokat Ócsa város polgármestere bírálja el. Az elbírálás eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024.10.07. 15:00
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2024.10.08.
Publikálás tervezett időpontja: 2024.10.01.