KEZDŐLAPKEZDŐLAP
PROJEKTEKPROJEKTEK
FACEBOOK OLDALFACEBOOK OLDAL
MENETRENDEKMENETRENDEK
KAPCSOLATKAPCSOLAT
EGÉSZSÉGÜGYEGÉSZSÉGÜGY
HULLADÉKSZÁLLÍTÁSHULLADÉKSZÁLLÍTÁS
  • VÁROSUNK
  • POLGÁRMESTERI KÖSZÖNTŐ
  • ÖNKORMÁNYZAT
  • POLGÁRMESTERI HIVATAL
  • ÚJSÁGUNK
  • ESEMÉNYEK
  • INTÉZMÉNYEK
  • KÖZÉRDEKŰ
  • ÜGYINTÉZÉS
  • VÁLASZTÁSI INFORMÁCIÓK
  • KIADVÁNYAINK
  • EGYSÉGES ALAPELLÁTÁSI ÜGYELETI RENDSZER
  • ÓCSAI ÉLETÚT PROGRAM
  • MILLIÓ LÉPÉS AZ ISKOLÁDÉRT

Új év, új rendszer az építéshatósági ügyek területén

ARCHIVÁLT HÍR. Régebben jelent meg, tartalma már elavult lehet.

Építésügyi Szolgáltatási Pont nyújt segítséget az ócsaiaknak a Polgármesteri Hivatalban

 

2013. január 1-től a lakosságot elsősorban érintő építéshatósági ügyekkel kapcsolatos döntések a gyáli önkormányzat jegyzőjének hatáskörébe tartoznak. Jó hír ugyanakkor az ócsai lakosok számára, hogy – a városvezetés közbenjárásának eredményeként – nem kell Gyálra utazniuk, ügyeiket továbbra is helyben, a Polgármesteri Hivatalban felálló Építésügyi Szolgáltatási Ponton keresztül intézhetik. Az ügyfélszolgálat nyitvatartása változatlan marad: hétfőn 13-18 óra között, szerdán 13-16 óra között, pénteken pedig 7.30-12 óra között lesz nyitva az iroda.

Mindezzel párhuzamosan országosan bevezetésre kerül az ÉTDR, (az Építésügyi hatósági engedélyezési eljárást Támogató elektronikus Dokumentációs Rendszer), amely egy központi, országos szintű informatikai bázis. Az ÉTDR segítéségével lehet az engedélyezési alapeljárásokat, a hozzájuk kapcsolódó további eljárásokat, valamint a közigazgatási jogorvoslati eljárásokat lefolytatni. A kérelmezőnek az ÉTDR felületén elektronikus dossziéba kell feltöltenie kérelmét és azok mellékleteit. A feltöltést intézheti mindenki saját számítógépén keresztül, illetve személyesen az ügyfélszolgálati ponton, vagy postai úton. A papír alapú mellékletek digitalizálásában és az ÉTDR mappába másolásában az ügyfélszolgálat pont munkatársai segítséget nyújtanak. A kérelmezők az ÉTDR-be belépve az eljárás során folyamatosan megtekinthetik az eljárás aktuális állapotát, a döntésről az ügyfél az általa kiválasztott módon, elektronikusan vagy papír alapon értesül. Az új rendszer kialakításának célja a hosszas, személyes egyeztetések, sorbanállások kiküszöbölése, az eljárások gyorsabbá, gördülékenyebbé tétele.

Építési ügyeiket, kérelmeiket intézhetik otthonaikból is, az interneten keresztül. Bővebb információt az alábbi oldalon találnak: www.e-epites.hu. Az ETDR elektronikus felület 2013. január 01-től elérhető: www.etdr.gov.hu. 

  • INTÉZMÉNYEK
  • KÖZÉRDEKŰ
  • ÜGYINTÉZÉS
  • VÁLASZTÁSI INFORMÁCIÓK
  • KIADVÁNYAINK
Egységes alapellátási ügyeleti rendszer
Ócsai életút program
Millió lépés az iskoládért
ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2
E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125
ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00
Ócsa - Kisvárosi hangulat facebook oldal
© . Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatkezelési tájékoztató.
Ócsa Város Hivatalos Honlapja