Ócsa Város Hivatalos Honlapja

Elektronikus ügyintézés

Hivatalunk az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvénynek, valamint a kapcsolódó jogszabályoknak megfelelően 2018. január 1. napjától biztosítja a Lakosság és a Cégek számára a jogszabályokban meghatározott esetekben az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

Alábbiakban tájékoztatjuk az elektronikusan intézhető ügyekről, azokhoz szükséges feltételekről, az ügymenetről, a kitöltendő nyomtatványokról és azok hitelesítéséről.

Kapcsolódó dokumentumok:

 

ÓCSAI POLGÁRMESTERI HIVATAL
2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. u. 2 | E-mail: polghiv@ocsa.hu
Központi tel.: +36-29-378-125 | Fax: +36-29-378-067

ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 13.00 - 16.00
Péntek: 07.30 - 12.00

© 2018. Ócsa Város Önkormányzata.
Impresszum, Adatvédelmi tájékoztató.